EU-direktiivin mukainen lisätiedonanto mahdollisiin kuluttajariitoihin

Kuluttajariitojen vaihtoehtoista riidanratkaisua koskevat EU:n ns. ADR-direktiivi ja ODR-asetus tulivat voimaan 9.1.2016. Asetuksella luodaan EU-tason verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi (ns. ODR-foorumi), jonka kautta kuluttajat voivat toimittaa valituksensa toimivaltaiselle riidanratkaisuelimelle. Verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi ei ole varsinainen riidanratkaisuelin, vaan ainoastaan sähköinen asiointipiste kuluttajien, elinkeinonharjoittajien ja kansallisten riidanratkaisuelinten välillä.

Riidanratkaisufoorumi

Direktiivin mukaisesti tarjoamme kuluttajalle mahdollisuuden käyttää vaihtoehtoisia riidanratkaisumenetelmiä mahdollisten erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Kuluttajakaupan erimielisyyksissä, joita ei saada ratkaistua osapuolten välillä, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Jatkossa kuluttajariitalautakunta voi jättää valituksen käsittelemättä, jos kuluttaja ei ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan selvittääkseen asiaa.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme tavoitatte puhelinnumerosta 020 749 7800.

Puhelun hinta matkapuhelimesta 8,35 snt / puhelu + 17,17 snt / min

ja lankapuhelimesta 8,35 snt / puhelu + 7,02 snt / min (alv. 24 %).

Sähköpostitse tavoitatte meidät osoitteesta myynti@levyjalista.fi

Anna palautetta

Olitko tyytyväinen palveluumme? Jäikö jotain hampaankoloon? Tällä lomakkeella voit antaa meille ruusuja tai risuja. Jätä myös yhteystietosi mikäli haluat meidän ottavan sinuun yhteyttä palautteen tiimoilta.